Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 11:33:11 +0300

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07743 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Varja küla, Aasa (Aasa 
Tuulemõõtemast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 120 lg 1 p 1 üle 28 m kõrguse ehitise 
ehitamise kooskõlastamine; LennS § 35 lg 4 üle 45 m kõrguse ehitise 
ehitamise kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27025798>  (menetlus nr: 
437261), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (ENNO SAARMETS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister